kpn1

KPN ÉÉN is een geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie en mobiele telefonie. De basis van KPN ÉÉN is een telefooncentrale in de cloud waarbij de diensten per gebruiker zijn te bepalen. Met KPN ÉÉN krijgt u één aanspreekpunt, één contract, één helpdesk, één factuur en één online beheerportal. U betaalt per gebruiker per maand en heeft de mogelijkheid flexibel gebruikers te kunnen op- of afschalen.
Onbeperkt bellen

KPN ÉÉN biedt voor elk type gebruiker een passend gebruikersprofiel. Voor elk profiel betaalt u één vaste maandelijkse vergoeding, inclusief onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland. Er is voor uw klant per medewerker keuze uit vier verschillende gebruikersprofielen:

  • Vergaderzaal – Vast toestel met bellen en gebeld worden en basis belfunctionaliteit voor vergaderzaal, lift, kantine, intercom en dergelijke.
  • Kantoor – Vast toestel voor medewerkers met premium belfunctionaliteit, waaronder doorverbinden, doorschakelen, driegesprek, niet storen, busy lamp field en voicemail.
  • Onderweg – Mobiel abonnement, inclusief 1GB data inclusief integratie met de telefooncentrale, waaronder bellen en gebeld worden op vast nummer of verkort nummer (extensie), deelnemen in callcenter en beschikbaarheidsinformatie.
  • Overal – Integratie van het Kantoor en Onderweg profiel voor de gebruiker die een vast en mobiel toestel wil combineren

Voor meer informatie over KPN ÉÉN en het bestellen van KPN ÉÉN bij onze partners kunt u contact met ons opnemen.

Ecinto Telematica BV verzorgt uitsluitend de installatie, intake en nazorg van een KPN ÉÉN platvorm.